Fredag den trettonde :o

Hade faktiskt inte nå otur igår :) Det var faktiskt en riktgt bra och rolig dag! På jobbet skulle jag och evelina måla nå staket och det kändes bra som omväxling till gräsklippandet :) Det fanns dock mycket spindlar där och både jag och eve är livrädda för spindlar, men eftersom jag är mest rädd för stora och hon är mest rädd för små så hade vi värsta bra samarbetet och lyckades döda sex stycken! Och det konstiga var att alla spindlar var olika! Hur många olika spindelsorter finns det egentligen? Såg minst 10 spindlar igår som alla såg olika ut :P

Kvällen tillbringades på cykeln :) Haha, jag och erik cyklade till laduberg! Ett jättefint ställe! helt mysigt och gammeldags :) Tänk typ bullerbyn! Så var det! Och man kan som inte tänka att det finns såna ställen i älvsbyn ^^ Vi satt ett tag på nå stenar vid en ladubergstunneln och när ett tåg körde förbi vinkade vi och han tutade åt oss, haha :) Det är andra gången på två dagar som ett tåg har tutat åt oss då vi har vinkat xD

Efter att vi hade cyklat rätt länge (vi cyklade lite vilse och hamnade på helt konstiga vägar men eftersom vi kom ihåg vart solen var då vi cyklade dit kunde vi hitta rätt vägar tillbaka, haha :D). När vi kom till byn igen var klockan över 10 och vi gick in på shell och köpte korv :) vi satte oss mitt i rondellen och åt och det var riktgt kul haha :) Det var en riktgt bra kväll :D


Det här är bullerbyn och så här vackert var det i laduberg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0