Gräsklippare :)

Jag har klippt gräs hela dagen idag! Eller typ sju timmar iaf! Och jag är helt slut i hela kroppen, haha! Det är rätt tungt att köra gräsklippare och jag har tydligen så mycket muskler haha ^^
Men jag har blivit helt duktig på att köra så om ni nån gång vill hyra mig som gräsklippare så är det lugnt haha ;)
Jag har kommit fram till att det är ungefär som att köra en barnvagn, och det är ju bra om jag blir bra på det innan mina tiolingar kommer! Och om jag ska hinna gå ut med alla så tar det ju nästan sju timmar! Eller inte riktgt, men ändå, så det är ju bara att vänja sig! Fast jag måste tvinga christoffer att ta hand om några barn också för jag klarar ju aldrig 10 ungar själv och han kan ju få ta sitt ansvar som pappa haha :)


 
                                            G r ä s k l i p p a r e   V S   B a r n v a g n  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0