Helgen :)

Äntligen lyckades jag komma in på min blogg! Härligt!

Torsdag: Kvällen spenderades hemma hos mig och christoffer, jessika, william och miriam var här! Vi hade kul! Spelade spel, kubb, volleyboll, grillade, osv :) Citat: "Jordgubb smultron hallon BÅT". Ingen fattar? haha ;)
När vi spelade kubb var lagen tjejerna mot killarna och det var faktiskt väldigt jämt! :) Och när vi spelade volleyboll försökte christoffer döda mig hela tiden, men han lyckades inte haha ^^

Fredag: Kommer inte ihåg vad jag gjorde på dagen, men på kvällen kom erik å ellen hit och vi såg på "What's love got to do with it" - en film om Tina Turners liv typ, och den var verkligen bra! Jag har fått en helt annan uppfattning om henne nu! Filmen var hemsk och sevärd!

Lördag: Under dagen var vi alvik hos mormors gubbe ove. En massa släktingar var där ^^ Vi spelade brännboll å sånt :) Och sen när dom vuxna var tråkiga och satt och pratade nere i källaren så var jag, erika, linus, lina och lucas inbrottstjuvar och klättrade in på oves balkong! Det gick faktikst bra! Det var kanske två och en halv meter upp och vi fick hjälpa varandra upp. Efter mycket skrik och stoj var vi uppe allihopa!
Kvällen tillbringades hos ida som fyllde år! Det var kul! Jag började dock hata erik lite för han var gode dum mot mig så jag slog en massa på han sen, men nu hatar jag inte han lika mycket längre för jag är inte nå bra på att vara sur haha ;)

Söndag: Jag och johanna tog mopparna och körde ut och hade picknick och lekte i en lekpark! ^^ Kul var det då! Vi lekte väl egentligen itne så mkt, utan satt typ och pratade i lekparken haha :) Men det är hur kul som helst att köra moppe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0