I'm singin' in the rain!

Det har regnat hela dagen och enligt pappa hela natten
också, men jag hör inte sånt när jag sover. (Och imorse
var jag mer döv än jag brukar.. jag var så trött att
jag inte hörde larmet imorse, men jag lyckades
ta mig upp ändå haha ^^ ). Men att det regnade
imorse hade jag ingenting emot! Jag var på j
obbet klockan sju som vanligt (vääääldigt blöt
efter att ha cyklat ute i regnet i tio minuter)
och eftersom det regnade så fick jag, eve,
steffe och danne sitta inne och vänta för det
är inte så lyckat att klippa gräset när det regnar '
och det var det som skulle göras idag egentligen.
Vi satt inne och spelade kort och ritade på
servetter och sen när klockan började närma sig
nio kom ove in och sa att vi kunde fara hem!
just då älskade jag regnet för jag var itne
världens piggaste imorse!

I'm singing in the rain
Just singing in the rain
What a glorious feelin'
I'm happy again
I'm laughing at clouds
So dark up above
The sun's in my heart
And I'm ready for love
Let the stormy clouds chase
Everyone from the place
Come on with the rain
I've a smile on my face
I walk down the lane
With a happy refrain
Just singin',
Singin' in the rain




Sen jag kom hem har jag kännt mig som värsta hemmafrun! Jag har städat undan en massa i köket för det såg verkligen hemst ut där! (Mamma, lina och linus har farit iväg med husvagnen till.. hmm.. östersund kanske det var? så nu är jag, pappa och erika hemma fast alla jobbar på dagarna så ingen har haft tid att plocka undan efter sig imorse). Jag har diskat en massa och torkat bänkarna osv. Nu ser det iaf lite bättre ut! 
Och så har jag skrivit en lapp med allt som vi behöver handla. Jag ska försöka få med mig pappa till affären idag för jag behöver ju en bil för att få hem allt som ska köpas!
Jag har även förberett middagen lite. Har skalat och skurit morötter (ÄLSKA MORÖTTER<3), och lite annat sånt :) Igår gjorde jag kycklingpaj och idag blir det något enkelt. Eventuellt varma mackor :)

Kommentarer
Postat av: isabella

de är ju bra att nån tar hand om såna där "mamma" sysslor,haha:D

2008-06-25 @ 22:13:56
URL: http://iiisaabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0