Jag är modigast i världen! xD

Det känns så otroligt bra att slippa jobba! Och jag har haft en väldigt härlig helg ;)

Under lördagen var i piteå med christoffer och gick på stan och på noila å så. Det var kuligt ;) Christoffer köpte en tröja å jag köpte en hårinpackning och så köpte vi kanske nå mer också. Haha ^^ När vi var klara på stan satt vi på en bänk och pratade och sen gick vi till nolia :) Det var många söta barn som spelade fotboll!

På kvällen var jag hps erik å vi såg på film å så :) Det var kuligt! Fast det var lite läskigt att fara hem sen typ vid ett för man vet ju aldrig vad det är för folk ute en lördagkväll, men jag klarade mig! ^^

Igår kom världens sötaste linnea hit! Det var kuligt ;) <3 Vi pratade, såg fotboll (vi gjorde till och med en hejarsång till spanien och den är för övrigt jättebra om ni undrar :D ), kollade i skolkatalogen, lyssnade på musik, shoppade på konsum och en massa :D Å så sov vi i husvagnen! (Camping på gården, hur coolt är inte det? YäääY!) Och idag hittade vi en spindel i mitt rum och jag höll typ på att dö eftersom det bara var jag, linnea, lina och hennes kompis som var hemma och ingen vågade döda den! :O Men till sist tog jag en sko från garaget och trampade ihjäl den! Bara för att jag är modigast i världen! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0