Mindre än en vecka kvar!

Nu är det inte länge kvar innan vi far till grekland! Nästa fredag far vi! :) Tiden har ju gått alldeles för snabbt! jag hinner ju knappt tänka haha ;) Jag längtar efter SOOOOL men jag komemr ju att sakna alla kompisar sjukt mycket! Så när vi är på arlanda kommer jag att skriva en massa sms till typ alla ;)




Just nu tycker jag om min pappa! Han skulle fara å handla å eftersom han inte har så mycket koll på vad som behövs här hemma så skrev jag en lapp med det som skulle handlas. Jag skrev bland annat upp jordgubbar, men jag trodde verkligen itne att han skulle köpa det, men han gjorde det så jag blev jätteglad! Jordgubbar är det godaste som finns!!!  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0