Nya (coola) dumheter ^^

Har inte haft tid att skriva på länge. Jag har så mycket på gång nu! Men det är ju så det ska vara när det är sommar, för det är mycket roligheter som ska hinnas med :)

Jag jobbar på för fullt på dagarna och jag tycker faktiskt att jag har ett kul jobb! Visserligen ganska jobbigt ibland, men helt okej ändå! :) idag har jag klippt gräs hela dagen och det kändes i benen för jag har träningsvärk sen igår då jag och erik var ute på nya (coola) dumheter igen ^^ Haha, det är faktiskt riktigt kul och igår fick vi oss en riktig adrenalinhöjare! Snart måste vi fortsätta på vårat uppdrag från NSS också, men vi har ju hela sommaren på oss att kolla upp det närmare och vi har redan gjort en grundläggande undersökning så det blir nog bra :)

Vill ha midsommar nu! Jag har inga bestämda planer för vad som ska göras än, men nåt kul blir det väl alltid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0