Pollen :P

Usch usch usch usch! Jag är allergisk mot pollen och det är verkligen hur jobbigt som helst! Har inte kunnat andas på ett par dagar nu. (eller, joo, jag andas, men det är väldigt svårt :P) Jag har inte kunnat sova på nätterna, jag har blivit tvungen att sitta upp i sängen för att kunna andas och få sova de få timmar som jag har gjort. Ojojoj så besvärligt! Men det är värst nu när det kommer gräs å allt. Och i lördags när vi gick och plockade skräp i gräset så tänkte jag inte ens på att det kunde vara bra att ta pollenmedicin eftersom jag inte hade känt av något tidigare under våren. Att jag dessutom var sjuk en massa förra veckan förbättrede inte direkt det hela. Imunförsvaret har sjunkit gode rejält pg.a. allergi så nu låter jag verkligen förkyld! Jag är hur hes som helst och det var flera som kommenterade det idag. Men som tur är så går det över! :)


image4
Tänk att gräs kan orsaka så mycket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0