SOMMAR :D

Nu är det sommar! På riktigt! :D

Sitter här och äter hallon (visserligen frysta och köpta på coop, men ändå lite somrigt, haha^^) och tänker igenom dagen. Vi hade en lektion på morgonen men vi gjorde inte så mkt. Det var väl som mest avslutning av kursen :) Sedan var vi några stycken som for iväg till konstgräsplanen och låg där och solade. riktgt härligt med konstgräs faktiskt! Det är ju platt och bra, inga tovor eller annat som stör. Efter ett tag vågade jag dock inte ligga kvar nå mer för Alice hade haft en spindel på sig och ett kort tag efter det var det en spindel på christoffer och eftersom jag låg bredvid christoffer kändes det som att jag var lite i farozonen för att få spindlar på mig. (Alla som känner mig vet att jag är livrädd för spindlar och kan bli smått galen så fort jag ser en, och får jag en på mig så finns det risk för alla i närheten att bli döva av mitt skrik ;P )

Lite senare var det brännbollsturnering, men vi var inte med. Vi satt i gräset och tittade på istället. Och så måste förstås Jessika peta på mig med grässtrån hela tiden och varenda gång tror jag att det är nå kryp som är på min arm. Hon ska då bara retas haha ;)

Lite senare i veckan ska jag klippa mig så att håret blir redo för sommarens alla utmaningar, haha :) Igår färgade håret, men det syns inte så mycket eftersom det blev ungefär samma färg som tidigare. Fast den här hette "mockbrun", haha :) Men även om nyansskillnaden inte är stor så känns det betydligt fräschare. Mitt hår har vrit en katastrof under en tid nu så det var verligen dags att fixa det :)

image5 
image6




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0