SOMMARLOV! :D

Det är så fucking underbart att det inte är sant! Nu är det sommarlov! No more school! :D Känns otroligt skönt faktiskt! Nu ska jag möta sommaren full av glädje och njuta av varenda sekund :D

Idag invigdes sommaren på riktigt! Först träffade jag klassen och vi åt tårta och tävlade i nå rebus grejs och jag, jennifer och sofia vann biobiljetter på bio 3:an så nu får jag tvinga nån till att följa med mig till stan och se på bio ;)

Efter det träffade jag samhällsarna och vi gick åt och lunch och sen satt vi ute i gräset och väntae på karnevalen :) Jag ville också vara med ju! Varför kan vi inte ha karneval på gymnasiet också? Jag saknar ju det, haha ^^ Men en del var riktigt fina och roliga så det var kul att se på :)

Sen var det utsparken för treorna! Det var kul att se på för dom skämde ut sig en hel del, men det är ju det som är meningen! Nackdelen var att det var sjuuukt varmt så man orkade knappt sitta i solen, men vi överlevde värmen ändå :) Treorna körde bland annat norsk karaoke, norsk fylla (mycket norskt här :O tänkte jag inte på!) och klädstrecket (man tar av sig så mycket kläder som möjligt och lägger ut på marken i en lång lina och den linan som blir längst vinner). Det slutade med att alla tjejer i sp och nv tog av sig bh:arna för man fick extra poäng om man tog av sig underkläderna. Och så var det nån gubbe som var och tog kort på dom å filmade när dom typ inte hade några kläder på sig! Usch usch vilka människor det finns :O :S


Nu ska jag snart fara å jobba! haha, bra sätt att börja sommarlovet på xD men jag får pengar så :D

Bilder kommer upp på bilddagboken! :D

image7

Kommentarer
Postat av: matilda

åhhh! :D sommarlov är så jäkla skönt! :D

2008-06-05 @ 12:17:23
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0