Can't do this anymore

Jag har pluggat i flera timmar nu. Usch så jobbigt. Det finns typ inget värre än att måsta plugga medan man har lov, men jag vet att om jag inte pluggar nu som kommer jag inte att hinna göra något annat hela nästa vecka. Vi ska ha prov i samhälls och det är det jag försöker lära mig nu. Det är en massa nya ord och begrepp och det är allmänt jobbigt. Matteprovet vill jag inte ens tänka på. Vi har matteprov på torsdag och jag jhar itne varit med på senaste genomgångarna så jag förstår faktiskt ingenting av det vi håller på med nu. Jag har itne kunnat jobba hemma eftersom jag itne vet hur man ska tänka så därför är jag några sidor efter. Usch vad det suger när lektionerna krockar så att man missar lektioner. Det är verkligen jobbigt. Jag ska prata med Lena och höra om jag kan göra provet veckan efter istället, för då kanske jag har hunnit gå igenom allt iaf? Det känns som att det är väldigt mycket IG-varning för min del just nu. Och chansen att jag ska orka läsa D-kursen också är liksom inte stor. Pallar inte!


Kommentarer
Postat av: Sofie

pssst, kolla min blogg, du har blivit utmanad!

2008-11-01 @ 19:32:08
URL: http://sofie99.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0