Flera alternativ

Gårdagskvällen blev trevlig. Jag och Johanna kom först av alla till Christoffer. Då satt/låg vi i hans rum och pratade. Efter ett tag kom Cissi och vi fortsatte prata och lyssnade på musik osv. Vi lyssnade på filmmusik och när jag sjöng med i Summer Nights från grease sjöng jag både som kille och tjej och när det var killen som sjöng så sjöng jag en oktav lägre och Christoffers syrra trodde att det var han som sjöng! Haha, jag är väldigt manlig ibland!
Josefina och Alice kom också och vi spelade Wii, såg på film och spelade ett spel som var typ som monopol. Det var roligt!
När vi skulle fara ringde jag till Linus och då var han också på väg hem. Han hade varit med Hanna, Rebecca och Morgan. Det hade jag också velat vara! Men man kan ju inte dela på sig. Jag hade fem alternativ till hur jag skulle tillbringa min lördagskväll och jag hatar när det blir så för jag har så svårt för att bestämma mig. Men jag var hos Christoffer eftersom vi hade bestämt att vi skulle vara där redan för ett par veckor sedan.
Men är alla skulle fara hem for jag till Linus istället. Vi låg och pratade osv och sen gick vi hem till mig och såg på film. Jag var dock väldigt trött så jag somnade. Det är lite svårt att låta bli för det finns inget mysigare än att somna i någon famn. Efter ett tag stängde vi av filmen och gick ner till mitt rum och sov där istället.
Imorse när han for städade jag mitt rum för det kändes väligt välbehövligt. Jag har liksom skjutit upp det i flera veckor känns det som. Och igår upptäckte jag hur mycket damm det var under min säng och då fanns det ingen återvändo. Jag har dammsugit, dammtorkat och försökt få lite bättre ordning i min garderob.

Idag ska vi baka pepparkakor! Gissa vem som kommer att äta upp alla deg? Hehe.


Snodde ett par bilder av Johanna! Det är från när vi satt och spelade. Jo är inte med på nån bild eftersom hon är fotografen ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0