Halloweeeen

Det var kul i stan igår! Jag köpte lite allt möjligt. Komemr in te ens ihåg allt som jag köpte. Men iaf så hittade jag en ny jacka! Det var väldigt välbehövligt eftersom jag har haft mammas de senaste veckorna och hon vill ha tillbaka den nu eftersom hennes andra är för kall. Linus köpte nya hrlurar eftersom hans gamla är trasiga och så köpte han en mössa som var jättefin. Jag fick låna mössan när mitt hår blev alldeles statiskt för att jag hade provat kläder. Linus var gullig och bar alla kassar med kläder och grejer åt mig. Det är inte alltid man har sån tur ;)
Vi åt lunch på Baan Thai! Det var jättegott och mysigt, men det kändes som att jag typ rullade därifrån för att jag åt så mycket. Haha, men så kan det gå!

  

När vi kom hem åt vi tacos och sedan klädde jag ut mig till nån sorts mindre normal prinsessa inför halloweenfesten hos Kajsa. Jag hade svårt för att bestämma vilken halloweenfest jag skulle fara på. E var i Arvidsjaur och en i Älvsbyn och eftersom vi var i stan så hade det blivit så stressigt att fara till arvidsjaur, så då blev det älvsbyn istället.
Jag fick klä ut brorsan till häxa/transa. Han har tur som har många systrar som han kan låna grejer av. Han fick låna  klänning och halsband av mig, örhängen (inte riktigta) och häxhatt av Lina och en kofta av mamma.
Mitt hår var väääldigt tuperat! Det blev som en boll runt huvudet och med en liter hårsprey höll det sig så hela kvällen. Det var inte så kul att borsta ut allt, men det är ju en grej som man bara gör typ en gång per år och det är det rätt lugnt.  
Så här vackra var jag och mina syskon igår:

  

Kommentarer
Postat av: Hanna

nå så söta du å linus är! (:

2008-11-02 @ 21:34:53
URL: http://hoerlurar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0