I'm walkin' on sunshine

Helgen har varit bra! I lördags var vi på kyrkogården och tände ljus på gravar.  Efter det skulle brorsan och pappa fara på hockey med brorsans kompisar. Pappa var taxi, annars hade han nog aldrig fått följa med. Men eftersom vi tjejer var ensamma bestämde vi oss för att ha tjejkväll så vi begav oss till konsum där lite godsaker inhandlades. Vi köpte en massa frukt. Vindruvor, färsk annanas, kiwi, osv. Och så köpte vi Ben&Jerry's. Gott gott!
När vi kom hem spelade vi kort, såg på film å så. Efter ett tag kom Linus till mig och Ellen till Erika och då såg vi på Sex and the city-filmen. Haha, stackars Linus som fick se en tjejfilm ;)

Igår for jag till Linus på morgonen. Vi spelade Wii. Jag har typ aldrig spelat det. Bara en gång tidigare och då visste jag itne vilken gubbe jag var så det gick inte så bra. Men är vi spelade igår gick det iaf nästan bra. Linus var mycket bättre än mig, men jag ska lära mig!
Sedan var det accentövning klockan tre. Vi ska sjunga i vistträsk på lördag och jag tror att det kommer att bli jättekul. Det blir troligtvis jag som spelar piano eftersom Erik kanske är borta. Men det är nog rätt lugnt! Låtarna brukar itne vara så komplicerade att spela.
Sedan hann jag hem och byta om innan jag skulle fara på dansträningen. Jag tycker att det är jättekul att dansa. Jag börjar lära mig nu (och terminen är snart slut, bra gjort Emma ;P). Jag gick till och från dansen igår och insåg att det är grymt skönt att gå. Man får liksom rensa tankarna samtidigt som man får en massa frisk luft osv. Det blir inte samma sak när man cyklar.

Jag ska gå till skolan idag så jag har lite bråttom. Vågar inte cykla längre för det börjar bli halkigt. Nackdelen med att gå är ju att det tar lite längre tid, men whatever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0