Jag har en storebror!

Imorse for jag å tränade. Tredje gången jag har varit på gymmet den här veckan, och det känns bra! Sedan hade vi matte och det går faktiskt ganska bra nu. Sedan idrott och då spelade vi basket å så. Det var roligt! Och så har jag haft sånglektion. Har två nya låtar. Nästa vecka ska det vara nå grejs då alla som tar sånglektion får typ sjunga för varandra eller nåt. Men jag behöver inte vara med, haha. Men vi får se hur jag gör. Det kan ju vara kul liksom.
Sedan hade vi kulturhistoria och då var vi nere i bilden och började göra våran medeltida hus. Sedan hade vi samhälls och det känns inte som att vi gjorde så mycket. Vi hade en genomgång om EU, men vi har inte börjat jobba något med det än.

Efter skolan följde Rebecca och Erik med mig hem. Vi övade på några lucialåtar, skulle sjunga singstar men det bara laggade ihop hela tiden, Erik läste upp alla ord som jag har lagt till i min mobil och en del var väl mer eller mindre konstiga, och så typ pratade vi och åt middag osv. Det var roligt!

Sedan följde jag Erik en bit hem. Vi gick och pratade å så och vi kom fram till att vi är som syskon. Vi har ju känt varandra hela livet och våra familjer känner varandra osv. Vi pratar om allt som man inte ska prata om, men det kan liksom vara bra ibland. Och jag brukar inte vara så taskig mot mina kompisar som jag är med Erik, och han kan faktiskt vara taskig mot mig också. Men vi vet när den andra är seriös eller bara flummar. Det är bra! Och oftast är vi väldigt ärliga mot varandra!


Min brorsa, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0