Julstämning, come to me!

Nu är det julpyntat i mitt rum :) Det känns bra, för nu kanske jag kan lyckas få lite mer julstämning? Känns som att den inte riktigt har uppenbarat sig än. Jag måste sätta nejlikor i apelsiner så att det luktar gott i mitt rum! Och så ska jag slå in lite julklappar och så. Problemet är att jag har fullt upp, men jag ska försöka hinna allt. Och snart kommer mina grejer från panduro!

Jag och Erika gick till byn för att kolla på fyrerkerierna. Vi kom lite sent, men vi såg allt ändå. Det började är vi var vid skolan och slutade precis när vi kom fram. Våran vanliga tur! Men man ser ju fyrverkerier även om man är en bit ifrån, så det gjorde inget.

Pluggandet gick väl sådär. Har översatt en text, kollat igenom possesiva pronomen och försökt lära mig lite glosor. Det känns som att jag har många pluggkvällar framför mig den kommande veckan för jag har inte varit bra på att plugga franska den här terminen. Har rätt mycket att ta igen. Men så kan det ju bli när man har tidsbrist och facit, haha. Tur att det inte är så mycket pro och sånt nu. Vi ska få ett hemprov i samhällskunskap, men sen tror jag inte att det är något mer...

Kommentarer
Postat av: Johanna

:o har du redan börjat plugga på franska provet? det måste jag också göra! :)

2008-12-01 @ 09:45:46
URL: http://joohannas.blogspot.com
Postat av: Cornelia

Julpynt<3

2008-12-01 @ 17:55:00
URL: http://carecrab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0