Mamma mia!

Igår började jag få julstämning. Linus kom och vi frak glögg och åt pepparkaksdeg (haha, degen tog slut ;P). Sen bakade vi lussebullar! Det var roligt. Vi gjorde lite olika former. I slutet gjorde jag en kanin, Linus en björn och Erika en snigel. Haha, dom blev kanske lite stora, men gör inget!
Mamma gjorde en ny pepparkaksdeg eftersom vi hade ätit upp den gamla. Linus hann inte vara med och baka pepparkakor för han hade träning. Jag gjorde bara hjärtan, fast olika stora. Erika gjorde saker som börjar på Ä (älgar och änglar) och Lina gjorde allt möjligt. Och vi åt mera deg.

På kvällen såg jag och Erika på Mamma Mia! Den var jättebra! Den filmen kommer jag att se en massa gånger. Helt underbart med Abba-musik! Haha, jag är lite töntig, men jag har insett att ABBA är gode bra. Man blir som så lycklig av deras låtar!


Kommentarer
Postat av: Robin

Tackar tackar =)

2008-11-24 @ 20:23:28
Postat av: Robin

Tackar tackar =)

2008-11-24 @ 20:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0