Öppet hus!

Igår var jag med Cissi, hrsitoffer och Alice. Först for i till konsum och inhandlade lite godsaker inför kvällen, sedan var vi på folkan hos Cissi och pratade och såg på idol och efter det for vi på bio. Jag kom hem typ två inatt och då satte jag mig och spealde piano ett tag och så somnade jag typ tre. Så jag är inte alltför pigg idag, men det gör inget!

Idag hade vi öppet hus på skolan. Vi sjöng och spelade två gånger. Klockan 10 och klockan 12. Det var nog inte så många som hann förstå att vi skulle spela klockan 10 för vi hade nästan ingen publik då, men det kom några fler till nästa spelning. Men det var kul! Och så kollade vi på teckenspråksshowen! Jag och Rebecca hjälpte till och tände ljus. Och Linus var Tomas Dileva! Haha, han var jättegullig!

Ikväll ska jag vara med Cecilia, Hanna och Rebecca. Vi ska först vara hemma hos Cecilia och sedan ska vi fara och se på bio. Vi ska se "Barnhemmet". Det är nå skräckis och jag kommer att dö/svimma/göra-alla-döva-med-mina-skrik. Jag har aldrig vågat se nån skräckis på bio tidigare och jag sitter helst med en kudde framför ansiktet så fort musiken börjar bli läskig för då vet man att något hemskt ska hända. Men idag måste jag klara mig utan kudde. Blir intressant att se hur det ska gå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0