Spelat in en julskiva!

Har inte haft tid att skriva nå. Har inte hunnit vara mycket vid datorn. Igår när jag har skrivit rlogg for jag hem till Linus och var där ett tag. Sedan for vi ut och åt. Han bjöd mig på pizza! Han är gullig och snäll och bäst :) Då vet ni det! Det var i alla fall jättegott! När vi hade ätit for jag på luciaträningen. Det gick rätt bra. Jag var lite för trött så jag sjöng liksom utan att tänka på att jag sjöng. Jag råkade sjunga med på en solovers för jag glömde bort att sluta sjunga. Smart? Vem? Jag?

Idag hade estetarna och kulturarna temadag. Vi var i studion och spelade in våran julskiva. Det var kul! De flesta låtarna låter ju iaf bra. Om man tänker på hur lite vi har övat så är det ju bra! Och så var det roligt att umgås med estetarna och kulturarna en hel dag. Vi har typ alltid roligt! Tycker om dessa människor, de är härliga typer :) Haha ^^

Vi var klara vid två och då följde jag, Rebecca och Morgan med Cecilia hem. Vi spelade nå spel på Wii där man körde bil och styrde med en ratt. Först vågade jag inte prova för jag vet hur dålig jag är på sånt där. Jag är liksom ingen spelmänniska. Men sen provade jag och då krockae jag en massa och typ skrek. Haha, sån blir jag när jag spelar! Men det var faktiskt kul!
Sedan fick vi lussebullar och te. Det var mysigt! Och så satt vi och pratade om allt möjligt. Typ alla berättade om bra och dåliga peridoer i livet och om kärlekserfareneter som vi helst velat slippa. Och så började vi prata om puberteten och mens och då tyckte Morgan att vi skulle byta samtalsämne, haha. Men det var i alla fall en trevlig pratstund! Vi hann prata om en hel del faktiskt. Och vi ska nog vaka natten till lucia. Blir säkert jättekul! Blir nog jag, Cecilia, Hanna och Rebecca. Och kanske nån mer?

Klockan 18 var det möte med gymnasiestyrelsen och jag var med idag eftersom Anna är i kronogård och jag är typ reserv. Men det var roligt! Vi pratade en massa om skolan och hur man kan förändra och förbättra. Det känns bra att kunna vara med och påverka!

u känns det som att jag behöver en lugn kväll. Har varit borta i över 12 timmar idag. Det har varit jätteroligt hela dagen, men jag börjar bli lite trött nu!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja jag börjar då också känna av tröttheten nu! När vi farit tog jag värsta kraft-ilet och städade toaletten (och skurade toalettstolen fast jag HATAR det), strök julgardinerna och juldukarna. Puh! Men snart somnar jag sittande, hehe.

2008-11-26 @ 21:19:29
URL: http://benjamineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0