There can be miracles

Det har varit en bra dag idag, trots att jag har varit trött. Jag fattar liksom inte. Varenda natt blir jag täpp i näsan och vaknar av att jag inte kan andas. Och då brukar jag vara vaken ett bra tag innan jag somnar om. Därför har jag varit ovanligt trött. Men det värsta är att det har varit så här länge nu! Kom precis på att jag kanske är allergisk mot nåt? För man kan väl inte vara halvförkyld i flera veckor? Känns liksom bara knäppt.

Jag hade sånglektion idag och då fick jag börja sjunga Flashdance (What a feeling). Härlig låt! Gick runt och nynnade på den låten i typ en evighet idag. Den fastnar liksom väldigt lätt!

Efter skolan följde Linus med mig hem. Vi sjöng och spelade lite med pappa och Erika. Det var roligt! Efter ett tag kom Erik också och sjöng. Då blev det 5-stämmigt. Jag sjöng sopranstämman, Erika sjöng altsämman, Erik tenor och pappa och Linus kom på egna stämmor. Grymt kul! Hoppas att det lät bra! Svårt att höra samtidigt som jag koncentrerar mig på att spela piano och sjunga rätt stämma, men om det hade låtit falskt så hade nog alla märkt det. Alla dessa människor är ju liksom musikaliska.

Sedan for Linus hem för han skulle lyssna på ett par låtar som han och en till ska spela in i studion imorgon. Men Erik var kvar och vi planerade accent-grejer och kollade på Medium. Och så åt vi kladdkaka och glass!

Imorgon ska vi ha nationellt prov i engelska. Tror att det är rätt lugnt. Det är ju liksom inget som man behöver plugga till, utan man får helt enkelt ta det som det kommer!



Saknar min darling! Nästa helg ska jag fara till Piteå och umgås med denna flicka!

Kommentarer
Postat av: Töny

shit va du skriver mycket o.O Jag läser halv nu och halva imorgon (Y)=)

2008-11-14 @ 00:55:40
Postat av: Rebecca

Man kan vara halvförkyld nästan hur länge som helst. Som ett virus som bara ligger i kroppen och gnager men aldrig bryter ut, liksom. Men jag vet inte, dina polyper kanske har blivit för små? :o



Följ mig och hämta pandurogrejer idag! :D

2008-11-14 @ 09:03:55
URL: http://randomcurls.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Va söta ni är <3:) min kompis såg er i piteå för ett tag sen! :)

2008-11-26 @ 14:40:55
URL: http://jaaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0