100 saker om mig

1. Fullständigt namn? - Emma Karlsson

2. Ålder? - 17

3. Vart bor du? - Älvsbyn

4. Bor tillsammans med? - Mamma, pappa, Erika, Linus och Lina.

5. Färg på ditt hus? - Grönt

6. Hus eller lägenhet? - Hus

7. När är du född? - 1 juni 1991

8. Klass? - ES3

9. Vilket år tar du studenten? - 2010

10. Något jobb? - Nix. Inte nu!

11. När gick du upp i morse? - Ehm. Typ nio?

12. När ska du sova? - När jag blir trött.

13. Duschat idag? - Japp!

14. Kramat någon idag? - Jaa :)

15. Pussat någon idag? -  Japp ;)

16. Vad har du ätit idag? - Frukost

17. Dagens klädsel? -  Mjukisbyxor och en stooor mysig tröja.

18. Dagens smink? - Inget just nu.

19. Dagens sötnos? - Du :)

20. Dagens roligaste? - ska baka pepparkakor!


socialt:

21. Har du många vänner? - japp, jag hinner typ inte umgås med alla! :O

22. Hur många har du kysst? - Några ;P Har som inte räknat!

23. Vem kramade du senast? - Mamma :)

25. Hur många har varit otrogen mot dig? - Ingen, tror jag..

27. Har du pojk-/flickvän? - Jaa, världens bästa!

28. Vem pratade du med i telefon senast? - Mamma, tror jag!

29. Vem fick du senast sms ifrån? - Chris :)

favorit:


(just nu)

31. Film? - Har ingen favoritfilm

32. Låt? - Har ingen favoritlåt heller!

33. Mat? - Tacos eller kyckling

34. Dryck? - BonAqua

35. Färg? - Alla färger :)

37. Stad? - Vet inte

38. Land? - Sverige

39. Ämne i skolan? - Ensemble

40. Människa? - Kompisarna, Linus, familjen

senaste:

41. Personen du tänkte på? - Hehe, alla i avanstående fråga, dvs rätt många :)

42. Personen du kysste? - Linus :)

43. Gången du spydde? - För nåt år sedan!

44. Gången du grät? - Ett par veckor sedan

45. Pizzan du åt? - Det var hemma hos Linus för någon vecka sen!

46. Gången du var i Göteborg? - never been there!

47. Gången du var i Stockholm? - För nåt år sedan :)

48. Gången du var full? - Jaaadu

49. Gången du var hög? - Har aldrig varit hög och tänker aldrig bli det heller :)

antingen eller:

51. Svart eller vitt? - Svart

52. Hund eller katt? - Båda

53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Det beror på sällskap, humör, osv.

54. Tvspel eller datorspel? - Om singstar räknas som tvspel så tar jag tvspel ^^

55. Singel eller upptagen? - Upptagen :)

56. Hångla eller ha sex? -  Haha, det beror på :)

57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? Har lunar men är sällan inne..

58. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad, för jag är för feg för att ragga. Dock jobbigt när alkisar och utlänningar raggar på mig!

59. Big Brother eller Paradise hotel? - Inget!

60. Blont eller svart hår? - Har haft båda! Trivs nog bättre som blondin för det matchar ju liksom min personlighet ;)

61. Har du blåa ögon eller bruna? - Blå-gröna tydligen ^^

62. Choklad eller lakrits? - Choklad! Hehe, älskar choklad!

63. Göteborg eller Stockholm? - Har aldirg varit i gbg!

64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt

65. Coca cola eller fanta? - Är inte så mkt för läsk överhuvudtaget.. Men hellre fanta!

66. Pizza eller kebab? - Pizza!

67. Randigt eller prickigt? - Det beror på :)

68. Älska eller älskas? - Både och! Det måste vara ömsesidigt för att kännas bra :)

69. Leva eller dö? - Leva!

antal:

70. Personer du älskar? - Många!

71. Personer du hatar? - Ingen!

72. Gånger du varit full? - Pass!

73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - En :)
 
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Bara en..

76. Gånger du haft minnesluckor? - När jag vakar och är vääääldigt trött.

77. Gånger du varit hög? Ingen!

78. Personer du saknar just nu? - Många..

79. Gånger ditt hjärta brustit? - Ett par gånger


vem:

80. Vill du kyssa nu? - Gissa? ^^ 

81. Ska du träffa imorgon? - Alla på skolan!

82. Sjöng du senast för? - Sjöng när vi var hos Chris igår!

83. Hade du senast en msn-konversation med? - Christoffer :)

84. Spelade du tvspel med senast? - SJöng singstar med Rebecca och Erik :)

85. Vill du ta med på resa nu? - Mina närmaste vänner!


86. Vill du kasta en sten i huvudet på?
Ingen just nu :)

87. Förtjänar att dö? - Ingen!

88. Är söt? - Alla mina vänner är jättesöta :) Och Linus såklart :)

89. Vill du sova jämsides med i natt? - Jaaadu ^^

vad:

90. Gör dig glad? - Vänner, Linus, musik, träning!

91. Gör dig ledsen? - Falska människor

92. Vill du helst göra nu? - Jag ska gå ut och gå med mamma :)

93. Önskar du att du slapp göra? - Läxor

94. Vill du ha nu? - Pengar!

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Ingen aning :)

96. Längtar du till? - Julen!

97. Tycker du om dina betyg? - Haha, nää, men jag klarar mig ^^ Orkar inte få mvg i typ allt, för mitt liv går inte ut på att plugga!

98. Ångrar du i ditt liv? - Jag ångrar en hel del..

99. Är det bästa som hänt dig? - En hel del :)

100. Hur mycket är klockan? - 13:49


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Går du i ES3? :P

2008-11-23 @ 17:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0