Barnhemmet

Det blev en mysig lördagkväll! Jag och Rebecca kom till Cecilia typ halv nio och Hanna kom lite senare. Vi åt fruktsallad, kladdkaka/klet och popcorn och så satt vi bara å pratade. Vi pratade om typ allt och det var jättekul! Vid halv tolv började en del bli lite trötta, haha. Cissi satte ner handen i vattenkannan när hon skulle ta popcorn och Rebecca skrattade och drack samtidigt så hon sprutade vatten överallt. Och vi planerar att vaka nån gång, typ på några veckor. Hur ska det gå när övertröttheten börjar komma redan halv tolv? Haha, ska bli intressant att se ;)

Sedan for vi till bion och då kom Linus och Morgan dit. Vi stod där utanför och frös i typ en evighet innan vi fick komma in. Men vi fick bra platser i alla fall! Filmen var läskig ibland och jag skrek några gånger, haha. Typ skämmigt att skrika i en biosalong! Tur att Linus var där! Jag har liksom stort behov av att hålla någon i handen när jag ser läskiga filmer. Jag är typ sjukt lättskrämd! Men jag överlevde i alla fall gårdagens film. Jag fattade inte riktigt vad som hände i slutet när hennes son började leva igen. Hur gick det till?? Jaja, den slutade i alla fall bra!

Det har varit en till natt med lite sömn nu. Var hemma typ tre och somnade väl halv fyra-fyra nån gång och så skulle vi upp tidigt idag och sjunga. Blev tvungen att vakna klockan nio och var väl inte i piggaste laget då. Jag, pappa och Erika sjöng på EFS. det var roligt! Det gick ganska bra också.. Inga större fel och inte många falska toner. Och efteråt fick vi erbjudande om att sjugna två gånger i november och vi tackade ja till en gång. Vi ska sjunga 21 december. Så vi får börja öva på nå jullåtar snart! Grymt mysigt!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja herregud hur ska de gå isåfall?? Haha. Vi har nog inga problem att vara vakna om vi garvar sådär mycket ;)

2008-11-16 @ 15:15:10
URL: http://benjamineriksson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Men han började ju inte leva igen! Det var ju hon som dog så hon fick vara med sin son :p

2008-11-17 @ 11:47:33
URL: http://randomcurls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0