Saturday saturday!

Fick veta igår att Kågge läser min blogg, haha. Roligt! Jag känner att jag inte har så mycket koll på vilka mina läsare är. Eller jag har väl koll på typ 10 stycken, men resten vet jag inte ;P

Igår på dagen gjorde jg itne så mycket. Jag typ spelade piano. Har övat på min sångläxa som jag tydligen ska sjunga på konserten på onsdag. Alldeles själv. Usch, så läskigt! Men man får hoppas att det går bra. Det är flera jag känner som ska dit så det är ju gode stor press. Men det är bara att köra på och hoppas på det bästa.

I fredags kollade jag i Panduro-katalogen och fick så sjukt mycket inspiration till att pyssla en massa. Jag ska beställa för drygt 500 kronor, haha. (Om man beställer via Öberg får man frakten gratis!). jag hittade bland annat tvålmassa m.m. och blev sugen på att prova göra egna tvålar. Då kom jag på att jag hade en förpackning med grejs så att man kan göra egna tvålar hemma. Jag fick det för ett par år sedan när jag fyllde år, men hade glömt bort det. Så igår gjorde jag tvålar. Det var kul! Dom blev inte så jättefina, men det var i alla roligt att prova.

Sedan åkte vi buss till Vistträsk där vi skulle sjunga med Accent. Vi övade i två timmar innan vi skulle sjunga. Jag tyckte att det gick ganska bra! Jag spelade piano och det gick rätt bra med tanke på att jag inte är så bra på att spela. Det blev fel en gång och då tappade kören bort sig. Mitt fel! Men vi hittade tillbaka till varandra rätt snabbt. Och den allra sista tonen på allra sista låten blev fel. Haha, det var inte lyckat, men efter att det hade blivit fel spelade jag rätt ton. Haha. Och alla märkte inte det, så det var ju bra. Meddelande till alla accentare: Vi fick betalt!! Vi fick 500 kronor för att sjunga. Ochvi brukar ju inte ta betalt. Men då kanske vi kan hitta på nå kul? Körresa?

Sedan for jag till Linus ett tag. Jag var sjukt trött så vi låg mest bara i hans säng och pratade och jag höll på att somna. Och sen trodde han nästan att jag var full för jag var liksom helt borta. men så kan det bli när jag är övertrött. Jag sov till elva idag, vilket jag aldrig brukar göra annars. Fattar inte varför jag är så trött. Men det kan ju bero på att jag är förkyld så jag sover inte så bra. Täpp i näsan, osv. Det är jobbigt! Det verkar som att jag aldrig blir frisk. Är halvförkyld hela tiden. Och jobbigast är det på nätterna. Hate it!

Nu ska jag ringa till Linus och höra om han är vaken. Han sa att jag fick ringa vid elva-tolv så om han sover så får han väl skylla sig själv ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0