Honey honey, let me feel it!

Idag har jag och Linus varit och shoppat lite julklappar och så. Brorsan och Jasmine följde också med. Och mamma och Lina. Det var roligt! Jag hittade en grej till Linus, men han ska få en annan sak också. Och så har jag köpt julklappar till Erika, Lina och Johanna. Eftersom mamma, pappa, mormor och morfar inte läser min blogg så kan jag avslöja att dom ska få nånting som jag har beställt från panduro som jag ska fixa själv. Hpppas att det blir bra!
Jag har även köpt lite andra grejer. Parfym, hårnålar, mjukisbyxor, linne, thé och säkert nå mer... Dåligt minne!
Vi åt lunch med Linus och Jasmine och lite senare skulle jag köpa nåt till Linus och Jasmine skulle köpa något till sin Linus och tvärtom så vi delade upp oss så att jag gick med Jasmine och Linus och Linus gick med varandra. Det var roligt! Vi blev klara före dom så vi hann gå på H&M och Gina Tricot också. Det var på H&M som jag köpte mina mjukisbyxor (kanske inte hinner shoppa mer innan jullovet och mjukisbyxor är ju ett måste när man har lov) och linnet och på Gina Tricot hittade Jasmine en fin t-shirt.
Jag köpte inte en enda bodylotion och inga doftljus idag. Duktigt va?? Vi var på Åhlens och jag kollade på ljus och så berättade jag för linus vilka ljus jag köpte senast och att jag inte hade hunnit tända dem än. Då tyckte han att det var lite onödigt att jag skulle köpa fler. Men jag är liksom beroende. Förra veckan sa jag till Linnea att jag nog skulle bli shopaholic i framtiden och då sa hon att jag redan är det. Det ligger nog något i det. Jag shoppar rätt mycket. Fast aldrig över mina tillgångar, haha. Men ändå! Så det är tur att jag har Linus som kunde övertala om att inte köpa fler ljus, haha :)

Jag somnade nästan på vägen hem. Man blir trött av att shoppa en hel dag. Och törstig! Jag drack upp en hel BonAqua. (Bonaqua päron är det godaste man kan dricka!)

Pappa hade fixat middag när i kom hem. Kött och klyftpotatis. det ar väldigt längesen nån har orkat göra det så i har mest ätit pommes och kött senaste tiden. Men gott var det! Sedan kom Christoffer. Vi sjöng singstar, haha. Tycker lite synd om honom som blir tvingad till att sjunga med mig. Men det är roligt! Och han är faktiskt duktig. Sedan jag och Johanna övertalade honom om att singstar ar kul så har det faktiskt inte varit så svårt att få honom att sjunga. Dock har vi problem med en mikrofon. Måste köpa en ny!
Sen såg vi på film. Mamma Mia! Haha, den är bra och jag yckte att Chris skulle se den. Jag har börjat uppskatta ABBA på ett sätt som jag itne gjorde förut. Jag har liksom fattat varför som har blivit så stora. Haha, alla andra har äl säkert fattat det för flera år sedan, men jag är lite efter ibland. Men bättre sent än aldrig!


Honey honey, let me feel it, ah-hah, honey honey
Honey honey, don't conceal it, ah-hah, honey honey
The way that you kiss goodnight
The way that you hold me tight
I feel like I wanna sing when you do your thing
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0