Up where we belong

Igår var efs bokat så accent kunde inte vara där och öva. Vi kom på att vi kunde vara på skolan så vi for dit och pratade med Sofia och hon sa att det gick bra att vi övade där. Vi övade lite jlusånger inför söndagen och julcaféet. Sedan såg vi till att vara klara innan åtta för jag tror att det är då som larmet börjar gå.

När vi hade övat for jag, Erik och Emmy till efs för vi blev ju tvugna att lämna sångärmarna där. Det blev så att vi stannade där rätt länge. Vi sjöng, dansade och pratade. Det var trevligt! Typ halv tio började vi bli hungriga så vi for till shell och köpte korv! Sedan for vi tillbaka till efs och satt där och åt. Det är gode praktiskt att ha nyckel dit! Och det var grymt roligt att umgås med Erik och Emmy. Vi pratade om en massa. Jag har märkt att mycket av min tid med vänner går åt till att prata. Men det är jättekul! Fast det känns som att jag börjar bli gammal när jag tänker på hur det var att vara barn när man blev irriterad på alla vuxna somm kunde sitta och prata i en evighet.. Hmm. Jag kanske är gammal? För jag älskar att prata, haha!

Imorse for jag till gymmet och tränade. Det gick bra! Sedan hade vi engelska. Vi hade genomgång på passiv form. Det var inte så svårt! Och vi slipper ha ett till prov innan jullovet. Det känns skönt, för jag orkar inte med mer pluggande.

På lunchen hann jag fara till apoteket och shoppa. Har inte varit där på några veckor nu, så det var väl på tiden? Jag köpte iaf oparfymerad tvål (den luktar färg ;O) och en bodylotion som luktar jättegott! Sedan hann jag bara tillbaka till skolan innan Erik ville att jag skulle följa med honom till Ica, så då då var det bara att vända. När jag kom tillbaka till skolan igen hade jag och Rebecca våran bas och trumlektion. Det var roligt! Vi spelade I love rock n'roll och It takes a fool to remain sane (heter den så? :P). Sedan hade vi historia och sedan slutade vi.

Efter skolan gick jag hem till Linus. Vi var där ett tag och sen for vi hem till mig. Han hjälpte brorsan med nå på datorn medan jag och Lina sjöng Abba-singstar. Grymt roligt! (Vi måste sjugna det på våran vaka! ^^). Sen åt vi tacos å så. Nu har Linus farit på träning och jag liger här och lyssnar på gamla gulliga låtar.

Imorgon ska jag å Linus fara till Luleå och shoppa. Jag har en massa julklappar som måste inhandlas! Och så måste jag köpa nya mjukisbyxor. Och sen vet jag itne riktgit, men det blir säkert nå mer också.

Who knows what tomorrow brings
In a world, few hearts survive
All I know is the way I feel
When it's real, I keep it alive

The road is long, there are mountains in our way
But we climb a step every day

Love lift us up where we belong, where the eagles cry
On a mountain high
Love lift us up where we belong, far from the world
below, up where the clear wind blow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0