Sammanfattning

Jag har inte haft tid att sitta vid datorn sen igår morse. Men sen dess har det inte hänt så jättemycket. Jag tror att samhällsprovet gick ganska bra. Men jag kunde inte första frågan och det sög. När man inte kan början på ett prov är allt liksom redan kört. Men sen svarade jag i alla fall på allt annat.
På kvällen for jag på bio med Johanna, Chrisfotter, Alice och Josefina. Vi såg den nya James Bond - filmen. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om bond. Det är som svårplacerade filmer för mig. Jag har sett två och en halv film och jag tycker att de är helt okej, men det finns bättre.
Imorse fick jag, Cecilia och Erik en extra genomgång i matten. Det var bra! Nu förstår jag mycket mer, även om allting inte är helt solklart än. Men jag tror i alla fall att jag kanske klarar provet, och det är ju såklart ett plus.
Sen hade vi några lektioner och efter det for jag och Linus hem till honom och var lite sociala med Erik och Tommy ett tag innan vi gick hem till mig och åt tacos. Erikas kille från norrfjärden var också med. Sedan for vi hem till Linus och spelade Wii. Haha, jag suger fortfarande på det. Men snart så!
Medan Linus hade träning for jag till Efs och var lite social med dom som var där. Det var roligt! Sedan hann jag se lite av Linus träning och så for vi till konsum och köpte glass. Ben&Jerrys ;D Å så har vi typ bara chillat. Nu har ni fått läsa en liten sammanfattning av mitt liv de senaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0