Everything

Jag har haft mer besökare idag än vad jag brukar ha, och ända har jag inte uppdaterat. Hur kan det komma sig? Hmm. Jaja, det är väl bra antar jag.

Det gick bra i skolan idag. Först hade vi elevråd och jag var sekreterare igen eftersom Cecilia tydligen hade farit hem och eftersom jag är vice så har jag som inget val. Fattar inte riktigt varför jag tog på mig den rollen, men det är rätt kul när man lär sig hur man ska skriva allt och justrera och så.

Sedan for jag och Rebecca till pärlfoto och tog kort till lucia-grejset. Jag fick se en bild och jag tyckte inte att den blev nå bra. Jag såg liksom ihoptryckt ut och hade nästan ingen hals. Not good! Men men, det är väl inte hela världen. Jag tror inte att alla andra kommer att tänka på det lika mycket som jag gör. Man är ju alltid mest kritisk mot sig själv.

Sedan hade vi matte! Vi hade genomgång hela lektionen och jag börjar äntligen fatta vad det är vi håller på med. har ni någon aning om hur grymt skönt det är? Det känns verkligen jättebra för jag kunde verkligen ingenting av det vi har gått igenom senaste gångerna när jag har missat en massa genomgångar. Man förstår mycket bättre när Lena förklarar än när man bara läser i boken. Jag önskar att jag hade kunnat ha alla tre lektioner i veckan, för det skulle bli grymt mycket lättare då. Men imorgon när det andra har haft lektionen som jag och Cecilia missar ska vi få en egen genomgån av Lena. Det blir nog jättebra!

Efter skolan följde jag med Rebecca hem. Vi åt pannkaka och spelade Guitar Hero. Det var kul! Jag är inte nå bra på GH för jag har bara spelat det två gånger. Men man lär sig väl med tiden? Eller hur? Man kan ju hoppas i alla fall. Sen när vi hade spelat ett tag gick vi till Centrum där vi träffade alla andra luciakandidater och de som höll i det. Jag gillar hon som ska hålla i sångövningarna. Hon verkar vara snäll och positiv! Vi fick mackor där, och det var gott! Alla utom jag åt räkmackor. Jag kände mg lite mobbad som fick en macka med skinka och ost, haha. Men jag gillar ju inte räkor. Jaja, hur som helst så ska vi öva på tisdagar halv sju. Det innebär att jag missar brasset, men det är ju ingenting som jag måste fara på jämt så jag har ingenting emot att skippa det i sex veckor för att vara med i luciatåget.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tror vi kommer få sex roliga veckor framför oss :)

2008-11-04 @ 23:13:54
URL: http://nystis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0