Vad jag föredrar mest

VAD JAG FÖREDRAR MEST:
Simma - Löpa (Haha, jag gillar båda lika mycket!)
Plugga - Jobba
Bada - Duscha
Jordgubbar - Banan
Lakrits - Vanilj
Sola - Bada
Pool - Havet
Skidsemester - Solsemester
Singel - Förhållande
Planering - Spontanitet
Glass - Godis
Bio - Teater
Svensk sommar - Charter
Julafton
- Midsommarafton
Landet - Storstan
Kaffe - Te
Marabou - Lindt
Gorby's piroger resten av livet - Big mac & pommes resten av livet
Banta - Träna
The body shop
- Dove
Farlig kille - Snäll kille
Shoppa på nätet - Shoppa i butik
Förfest - Efterfest
Tidning - Bok
String - Hotpants
Förrätt - Efterrätt
Falafel - Kycklingsallad
Pizza - Kebabtallrik
Kyckling - Fisk
Blind - Stum (vet inte :O)
Kramas - Pussas
Hemmafest - Utgång
Skräckfilm - Romantisk komedi (Jaa, de flesta vet hur jag är när vi ser på skräckfilmer, men det är ändå kul!)
Pommes - Potatisgratäng
Popcorn - Grönsaksdipp
Drinkar - Öl
Frukt - Grönsaker
Hund - Katt
H&M
- Carlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0