Yesterday

Igår var jag på gymmet på morgonen och tränade. Det gick bra! Sedan gick jag direkt till Okey där jag skulle äta med Cissi och Christoffer. Jag åt kycklingsallad, precis som jag alltid gör när vi äter där, haha :)
När vi hade ätit for vi och kollade på tatueringar, hämtade nå grejer på folkan och så for vi hem till mig. Hos mig gjorde vi inte så mkt.. Vi låg typ i min säng och pratade om allt möjligt.

Typ fem minuter efter att dom hade farit kom Linus. Det var våran tvåmånadersdag igår! ;D

Kommentarer
Postat av: Jessika

Häftigt att ni också blev tsm på den 17:e ;) Det blev ju jag och William också^^ Hihi =) Vi syns ikväll på sången :)

2008-11-18 @ 08:36:44
URL: http://jessiiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0