You are not alone


You are not alone
For I am here with you
Though we're far apart
You're always in my heart 
And you are not alone

Kom på att jag har sånglektion idag. Min sångläxa är You are not alone med Michael Jackson. Den är fin. Om ni vill lyssna på den så finns den här: http://www.youtube.com/watch?v=o8rYl6K2STc

Jag är på bra humör nu igen. Vet inte riktigt vad det är med mig idag. Humörsvängningar typ. Snart ska jag fara till skolan. Börjar tolv idag. Jag och Cecilia skulle ju få en genomgång av matten igår, men det blir imorgon istället, så vi gör provet nästa vecka. Känns faktiskt rätt bra, för då kan man fokusera mer på samhällsprovet idag.

Vet ni? Jag tycker om min mamma. Jag har världens bästa mamma. Visserligen är hon väldigt jobbig och överbeskyddande ibland. Men ändå. Hon är bäst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0