Bä bä vita lamm ;)

Jag och Linus ska sluta äta onyttigheter. Vi bestämde det igår, men det har liksom inte gått nå vidare bra eftersom vi åt pizza till middag idag. Brorsan fyllde ju år igår och då ville han ha pizza, men det blev altlså idag istället. Det känns som att det är grymt länge sedan jag åt pizza! Väljer oftast annat när vi är ute å äter osv. Men gott var det! (Jag fattar inte hur jag ska lyckas leva nyttigt. Jag är liksom onyttigheten personifierad. Eller typ. Det känns då som det i alla fall. Men vi får väl se hur det går! Håll tummarna!)

Vet ni vad jag har för pianoläxa? Bä bä vita lamm. Coolt va? Njaee, kanske inte direkt. Ska spela med en massa kvintgångar och rundgångar å sånt. Trodde att det skulle vara svårt, men det gick faktiskt rätt bra. Jag brukar inte vara så suktig på att öva på mina pianoläxor. Jag skjuter liksom fram det så långt som möjligt och på onsdagmorgnar (har pianolektion på onsdagar) brukar jag komma på att jag inte har övat. Inte bra! Jag ska bli duktigare på att öva på mina musikläxor. Jag lovar.

Imorgon ska jag fara till gymmet och försöka träna! Har fortfarande ont i ryggen, men eftersom det är flera dagar sedna jag tränade nu så känner jag mig alldeles för rastlös. Jag behöver ju itne träna ryggen, utan kan fokusera på annat, så det är nog lugnt. Och jag och Rebecca ska nog fara å simma imorgonkväll efter brasset. Grymt nice! Jag har länge tänkt börja simma, men det har liksom aldrig blivit av. Har inte tagit mig tid och har inte riktigt orkat. Därför är det grymt bra att jag ska simma med Rebecca, för det är alltid lättare att ta sig iväg om man är två!

Nu ska jag sooooova :) Har varit sjukt trött idag så jag behöver verkligen sömn. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack :D (du kan säkert också måla, speciellt med akvarell, där du kan göra om nästan hur mycket du vill ;) )



Det ska bli roligt att komma sig iväg till somhallen. Jag undrar om det är många tanter där :P

2008-10-14 @ 08:19:33
URL: http://randomcurls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0