Fiskar behöver vatten!

Jag hade en jättebra fredag! Engelskaprovet gick nog ganska bra. Det kändes bra i alla fall. Det var typ lätt! Fast jag vet att jag har några fel.
Bas- och trumlektionen gick hyfsat bra. Vi fick Tush (med ZZtop) i läxa. Tycker att det är en rätt härlig låt faktiskt.

Efter skolan var jag med Linus. Vi passade på att störa brorsan och Jasmine eftersom hon också var här. Och så åt vi tacos! Mmmm! det är gott! Under kvällen hann jag även fara förbi till efs en sväng och kollade läget där. Pratade, spelade spel, osv. Det var roligt!
Sedan for jag och Linus hem till mig och var allmänt flummiga. Om någon undrar så är jag sämst på arga leken när jag är trött. Jag kan skratta hur mycket som helst. Och bara så att ni vet: Fiskar behöver vatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0