För lite tid

Idag har jag kollat mitt blodtryck och jag hade 120 - 75, vilket tydligen var perfekt. Jag var lite orolig över att jag skulle ha för högt, men jag klarade mig. Det känns helt bra ju!

Jag tränade idag. Körde styrka idag och kände att jag var rätt slut i kroppen efteråt, men det var härligt! Jag har inte orkat springa eller cykla på ett tag. Har helt enkelt inte haft motivation eftersom det känns lite långtråkigt. Men jag måste börja med det snart igen, för min kondition är inte världens bästa för tillfället.

Vi hade matte idag och jag insåg att jag inte fattade nå och imorgon ska vi börja med något nyrt. Och jag hinner inte plugga ikväll eftersom pappa fyller år så vi ska fira han å sen är det konsert med brasset. Fast jag insåg precis att jag inte ens har matte imorgon så jag har tid att plugga imorgonkväll och så får Lena hjälpa mig på torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0