Frågor å svar!

Jag kopierade en lista från min kusins blogg ^^

Jag kommer från: Älvsbyn
Jag heter: Emma Karsson
När fyller du år: 1 juni
Tycker du om någon just nu: Japp
Om sex månader: Börjar det bli vår
Jag samlar på: Minnen
Gröna eller röda äppeln:Jag gillar alla äpplen. Typ!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Erik
Gillar du golf: Haha, njaee.
Vilken tid gick du upp idag: Typ nio
Har du sovit i din egna säng inatt: Jaarå
Har du strumpor på dig nu: Japp, randiga!
Hur svarar du i telefon: Hallå?
Var vill du bo när du blir stor: Inte i älvsbyn iaf ;P
Är det okej att gråta: Det är klart!
När grät du senast: Några dagar sen 
Vilken årstid tycker du bäst om: ISommaren!
Laddar du ner musik och film från Internet: Hmmmm. Kanske?
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa
Bär du glasögon eller linser: Näääää
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nää, H&M duger bra för mig!
När går du upp ur sängen typ en helgmorgon: Vid tio
Har du piercing: I öronen och naveln
Vill du gifta dig: Jaa, nån gång i framtiden!
Vill du ha barn: Det är klart!
Solar du ofta: Nää, men nästa sommar ska jag sola för då ska jag bli brun!
Är du bra på att laga mat: Har jag recept brukar det gå bra
Gillar du att dansa: Jaa, det är ju jättekul!
Hur vig är du: Ehm. Host host. Inga kommentarer. 
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Det är olika
Tror du på ett liv efter döden: Mjoo. Eller jag tror iaf inte att man bara dör och allt blir svart. Men jag tror inte att man typ återföds å så.
Tycker du om sushi: Har aldrig smakat. Fisk är liksom inte min grej.
Vad äter du helst när du ser på film: Det är olika
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Har du tandläkarskräck: Nää, jag är van.
Vad heter du i mellannamn: Anna, Margareta
Är du morgon eller kvällsmänniska: Både och. Jag sover aldrig!
Vilken ögonfärg har du: Typ blå
Vilka hår färger har du haft: brunt, svart, rött, orange, fjortisblond, gråblond, rödbrun, mellanblond... en hel del mer också!
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jaa
Biter du på naglarna: Nää, inte det!
Är du beroende av något: Dig!
Senaste låt du hörde: En låt med Queen
Önskar du att du bodde någon annanstans:
Just nu är älvsbyn bra, men jag stannar inte här så länge till!
Vem kramade du senast: Lina
Saknar du någon nu: Mjoooo ^^
Isåfall vem: Gissa?
Hur många lampor har du i ditt rum?: Rätt många
Vem ringde dig senast: Brorsan
Vad är du allergisk mot: Haha, pappa
Var du glad igår: Såklart!
Vad är din favoritfärg: Jag gillar nästan alla färger
Sminkar du dig: För det mesta ja, men inte alltid
Hur ser ditt rum ut: Stökigt och dammigt! (Jag SKA städa, jag lovar!)
Känner du dig värdelös: Ibland
Känner du någon som har tagit självmord: Ingen som jag känner bra har gjort det.
Har du somnat i skolan någon gång: Nää, jag tror faktiskt itne det.. Men det har varit nära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0