Fullbokad dag!

Idag är hela min dag i princip fullbokad. Men det är kul att ha nåt att göra! Jag går skola till 16.20 och då ska jag hem å äta, för klockan 18 ska jag träffa Emmy på efs och öva inför söndag då vi sjunger i vidsel. Jag kan låtarna bättre nu än sist vi övade, men det är en som jag knappt har hunnit lyssna nå på. Hmm, kanske hinner lyssna lite innan vi far och övar?
18.45 ska jag vara med på ett möte med dramagruppen. Vi ska prata om hur allt blir på söndag och så ska jag och Emmy sjunga våra låtar för dem så att de vet vad det är vi ska sjunga. Dom brukar aldrig ha så mycket åsikter utan tycker alltid att vi är jätteduktiga och har valt jättebra låtar, så det är nog inga problem!
Sedan ska jag skynda mig hem för jag ska få besök. Johanna, Christoffer och Cecilia ska nog komma till mig och se på Idol osv. Det blir roligt! Lite stressigt för min del, men det gör ingenting.

När ska jag hinna plugga?!? Gaaah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0