Gårdagen

Det blev ingen uppdatering här igår. Jag startade inte datorn på hela dagen. Rätt imponerande va?

Jag var på brasset igår och vi övade en massa låtar som vi ska spela nästa vecka då det tydligen ska vara konsert. Ni kan ju vara på folkhögskolan klockan sju på tisdag om ni vill höra oss! Vi ska bland annat ha nåt korsord med låtar. Vet inte riktigt hur det går till, men jag tror att man liksom ska gissa vilka låtar vi spelar osv. Det blir säkert kul!

Det blev ingen simning igår. Vi ska simma imorgon istället! Det blir nog bra! Vi har mer tid då så vi behöver inte stressa. Jag tycker att badhuset borde ha öppet till nio istället för åtta. Det hade varit bättre!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja, de borde ha öppet längre :(

2008-10-15 @ 13:31:11
URL: http://randomcurls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0