Ingen träning!

Jag får inte träna på några dagar på grund av min rygg. Vill ju inte få mer ont! Men det suger verkligen. Är grymt peppad på att fara till gymmet ju. Men men. Nästa vecka hoppas jag att jag kan träna precis som vanligt! Det är jobbigt när man verkligen vill träna men man inte kan för att man är sjuk eller skadad. Men det känns i alla fall mycket bättre idag än igår, så på några dagar kanske jag inte ens märker av det?

All min musik som jag har i datorn spelas slumpvis nu och jag inser hur bred min musiksmak för det finns verkligen allt. Man inser itne det på samma sätt när man lyssnar på en artist/grupp i taget, men nu när det är typ en låt med varje så märks det ju ganska tydligt. Men roligt är det!
Det är liksom Atomic Kitten, Gary Moore, Emmylou Harris, INXS, Dream Theather, Spicegirls, Bob Marley, Madonna och en massa andra i en enda röra. Men härligt är det då!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Emma! Du har precis räddat mig från engelskaprovet! Och was är även på I , det var det enda jag visste innan du kom :P

(För att jag ska tänka på det också då vi skriver idag så har jag kamouflerat det på fingret HAHA ^.^)

2008-10-10 @ 09:22:44
URL: http://randomcurls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0