It's my life

Ojojoj vad jag har skrivit lite blogg de senaste dagarna! Jag kan ju berätta lite om mitt liv de senaste dagarna..

Onsdag: På morgonen for jag hem till Linus och väckte honom. Annars sover han ju bort hela dagen! Efter ett tag for vi ut och sprang. Det var härligt! Men min kondis är sämst i världen om man jämför med Linus. Men han spelar ju fotboll, så det är ju lite fusk.
Senare under dagen kom världens gulligaste LINNEA till mig! Unde rkvällen umgicks vi med Christoffer, Oscar och Erik. Det var roligt! Vi pratade, flummade, sjöng singstar, spelade på saxar och mycket annat!

Torsdag: Linnea färgade mitt hår. Det är numera mörkare och jag trivs i det! Jag kan ladda upp en bild sen nån gång, men jag har inte tagit nå kort än. Och så lockade jag Linneas hår och det blev fint. Hon passar i allt!
Vid tre for Linnea hem och vid fem for jag och Rebecca å simmade. Det var härligt! Sedan for jag till Linus och mamma ringde och sa att vi kunde komma hem och äta palt så vi gick hem till mig. När vi hade ätit på vi på Toy Story med brorsan, Jasmine och Erika.

Idag ska jag och Linus fara till Luleå och shoppa! Brorsan och Jasmine ska också dit. Och mamma. Och kanske Lina? Men det blir nog roligt" Jag kommer att köpa en massa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg dom idag ;P men inte dig :(

2008-10-31 @ 14:43:29
Postat av: Jess

Såg dom idag ;p men inte dig :(

2008-10-31 @ 14:44:02
URL: http://jessiiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0