Jag börjar bli gode less.

Jag har blivit förkyld. Igen. Usch, detta gillas inte. Jag bara nyser hela tiden och det är grymt jobbigt. Men men, jag överlever. Men jag vill inte vara sjuk under lovet för då ska jag passa på att göra en massa. Medan jag har skrivit det här har jag hunnit nysa 10 gånger. 11. Inte speciellt bra.

Idag på skolan fick vi nå program på ljudtekniken som man kan redigera ljud med osv. Det verkar kul. Bara man lär sig det. Jag tycker att ljudtekniken brukar vara väldigt seg, men idag gick det snabbare än vanligt och jag hoppas att det som vi ska hålla på med efter lovet också är kul.

Nu vill jag typ bara sova, men jag ska försöka hålla mig vaken ett tag till. Kanske ska kolla om det är nå på tv som går att se? Hmm. Skönt med sovmorgon imorgon för jag känner att jag behöver sova en hel del för att bli frisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0