Lucia

Imorse ringde någon och sa att jag har kommit med som kandidat till Älvsbyns Lucia! Roligt, men läskigt. Rebecca har också kommit med så då känner jag ju någon och då blir det ju liksom roligare. Jag älskar luciatåg! Det är så sjukt mysigt och juligt. Men jag hoppas att jag inte blir lucia. Vill nog bara vara tärna. För jag kommer inte att våga gå omkring med ljus i håret för jag kommer ju att lyckas starta eldsvådor överallt. Hmm. Och så kan man ju få syrebrist osv och det är ju inte så himla kul att svimma inför en massa folk! Men men, det löser sig säkert. På tisdag ska vi fara på pärlfoto och ta kort. Scary! Sedan på kvällen ska vi fara å fika på centrum och prata om när vi ska öva osv. Det blir nog roligt! Tur att Rebecca är med :)


Kommentarer
Postat av: Jess

Jag är också en kandidat till lucia :O Haha!

2008-10-29 @ 08:58:03
URL: http://jessiiika.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tur att du är med! O.o

2008-10-30 @ 14:01:00
URL: http://randomcurls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0