Min dag är intressant och händelserik?

Jag har typ bara legat i soffa hela dagen. Jag har kollat på nikelodeon och olika pratshower och jag är väldigt less på det nu. Lina är också sjuk så hon har varit med mamma på jobbet, men dom kom hem för ungefär en timme sedan och mamma stekte plättar. Det är skönt att ha någon som fixar mat å så när man är sjuk för jag orkar inte göra sånt själv. Jag liksom ligger i soffan, sängen eller badkaret och har på mig myskläder och ett täcke hela dagen. Jag har försökt få i mig en massa c-vitamin för imorgon ska jag vara frisk. Då ska vi ju vaka. Det blir nog grymt kul! Och det passar bra för mig eftersom jag ändå inte kan sova när jag är förkyld, haha.

Vet ni vad jag upptäckte? På en kvart är det ett gammalt avsnitt av Desperate Houswifes. Gissa vem som kommer att se det? Jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0