Mycket konserter nu!

Det har varit en bra dag idag! På skolan fick vi veta att vi ska vara md och sjunga och spela på en konsert den 12/11. Nu är det alltså två konserter som jag ska vara med på inom närmaste framtiden. Men det är kul! Jag gillar att stå på scen och sjunga/spela. Jag hade världens scenskräck förut, men det har börjat gå bättre och bättre nu. Nu kan jag för det mesta sjunga utan att låta alltför skakig och det är ju en bra början i alla fall!

Efter skolan var jag med Rebecca. Hon är grymt gullig som hjälper mig :) Rebecca, tack! Om du behöver hjälp med något osv, så är det bara att du pratar med mig. Finns här för dig!

Sedan åt jag middag hos Linus. Vi åt palt! Gottgott!

Under kvällen har jag varit med Johanna. Vi har pratat, sjungit singstar, spelat piano, filmat, osv. Det känns som att det är längesen vi hittade på nåt. Asså bara vi två. Senaste gångenra som vi har träffats har andra också varit med. Fast det är ju också kul!

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen ska jag sova. Jag har fått en t-shirt av Linus som jag ska sova i :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ingen orsak :)

Och tack själv ^.^

2008-10-16 @ 08:53:44
URL: http://randomcurls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0