Nordpooolen

Idag åkte jag, Johanna, Christoffer och Josefina till Boden. Först for vi hem till Cissi. Där åt vi våfflor och kollade på film osv. Sedan for vi å badade med Anton och Linus (Anton är Cissis tvillingbror och Linus är hennes storebror som är typ 23). Det var kul! Vi åkte rutschkanor (stavning?), satt i bubbelpoolen, åkte i den där strömmen, hoppade från trampolinen (jag vågade hoppa från 3 meter, känner mig typ stolt, haha;P), osv. Det var väldigt längesen jag var där så det var grymt roligt! Jag tyckte att vi var väldigt snabba på att duscha och byta om efter badet, men killarna hade tydligen hunnit basta en massa och fick ändå vänta på oss. Hmm. Men är man tjej så får man ta lång tid på sig när det gäller sånt. Det får dom helt enkelt acceptera ;)

När vi var klara for vi till Frasses och åt. Mycket nyttig dag alltså. Men gott var det! Steffe kom och åt med oss, det var kul. Jag känner knappt Anton och Steffe men dom har liksom redan börjat mobba mig för att jag är osmart. Men jag är lite mentalt blond och jag gissar att första intrycket av mig är att jag är rätt flummig och inte så jättesmart eftersom jag lyckas kläcka ur mig en massa utan att tänka innan så jag säger fel och ställer frågor som gör att jag inte verkar så himla klyftig. Men det gör ju ingenting! Man måste ju kunna bjuda på sig själv liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0