Orientering

Idag på idrotten ska vi ha orientering. Min smarta kommentar igår när jag Christoffer sa: "Det är orientering imorgon" var: "Jaha.. Ska vi vara ute?". Sedan insåg jag att det var ganska självklart för det går nog inte så bra att orientera i sporthallen. Men det är sånt man kommer på i efterhand.
För några veckor sedan hade vi inlinesorientering och fick åka inlines och söka kontroller. Det tyckte jag var grymt kul!  Idag tror jag inte att det blir något inlinesåkande, men vanlig orientering är ju också rätt kul!

Ser fram emot mina musiklektioner idag. Onsdagar är bästa dagen på veckan!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag hoppad vi ska upp i skogen där vid nyberga, för då har jag så nära hem ^.^

2008-10-08 @ 09:09:58
URL: http://randomcurls.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag har fått blåmärken på benen av Rock trap :S haha

2008-10-08 @ 23:15:16
URL: http://haaanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0