Ridning

Jag känner mig riktgit duktig! Har sovmorgon och börjar halv elva och ända vaknade jag åtta för att hinna plugga! Nu har jag försökt lära mig lite av ARL:n, men det går inte så bra. Tycker att den kursen känns så grymt onödig. Jag har sagt det några gånger, jag vet, men ändå. Vi ska ha prov på måndag och det är 20 sidor som vi ska hinna lära oss. Det är inte såååå mycket, men det känns liksom så drygt. Ska försöka hinna plugga så mycket som möjligt i helgen.

Okej, nu måste jag sluta med alla negativa tankar och istället tänka positivt! Idag blir en rolig dag! Först har vi en lektion, matte. Då kommer jag förhoppningsvis att fatta mer av vad vi håller på med. Jag försökte plugga matte hemma igår, men det gick inget vidare eftersom jag har missat genomgångar och inte har någon aning om hur man ska göra. Men idag ska jag prata med Lena så får hon hjälpa mig. Krångligt det här med att lektioner krockar, för jag känner att det verkligen skulle att ha matte. Jaja, hur som helst! Vet ni vad vi ska göra sen? Vi har friskvårdsdag från halv ett och då ska vi fara till stallet och rida! Jag har inte ridit på ett par år nu och kommer knappt ihåg hur man gör. Förut var jag ju typ jämt i stallet, men sedan blev det för mycket med allt och jag slutade. Det ska bli roligt att se hur det känns nu! 


Banjo

Jag spanade in älvsby ryttarförenings hemsida och insåg att det har hänt mycket sen jag slutade rida. Det är nästan ingen av hästarna som finns kvar, det är mest bara nya. Åh, nu blev jag helt nostalgisk. Jag saknar tiden då jag hade sköthäst!  Jag skulle aldrig ha tid med det nu, men ändå.  

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag hoppas vi får mysiga hästar att rida på idag :D

Och förrsten, du hade rätt ^.^

2008-10-09 @ 10:49:20
URL: http://randomcurls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0