Say yes to tacos

Den här dagen har varit riktigt bra! Enda seriösa lektionen var engelska och det är kul. Jag skulle vilja kunna prata engelska flytande! Skulle vara grymt bra.

Efter lunchen satt vi nere i fiket och pratade om en massa och sedan gick jag, Rebecca och Hanna till musiken eftersom jag och Rebecca skulle ha våran bas- och trumlektion. Vi spelade Proud Mary idag. Lite knepig takt tycker jag, men det gick ändå hyfsat bra.

Nu ska vi snart äta TACOS! Det känns som att det var jättelängesen jag åt det nu. Det är ju så sjuuuukt gott!


Haha, så är det ;)


Jag måste bara få tacka Rebecca som ställde upp för mig idag. Jag hade aldrig vågat själv! TACK!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det är lugnt :) Det är fint att kunna hjälpa till.

2008-10-04 @ 10:41:34
URL: http://randomcurls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0