Snart blir jag hyperaktiv

Jag har itne haft tid att blogga i helgen. Har haft en massa kul att göra! Och mycket mindre kul också, som pluggande. Jag har pluggat, varit med Linus, osv.  typ hela helgen :)

Igår var det en massa folk här eftersom brorsan fyller år idag. Så det kom några å vi fikade, pratade, kollade på fotboll, gjorde smör av grädde (haha, det var jag och Erik som gjorde det), var ute och gick och hade allmänt roligt!

Idag på dansträningen kollade jag bara på. Kunde itne vara på grund av min rygg. Hate it! Jag vill kunna träna. Jag får ju liksom abstinans! Hoppas att jag kan träna på tisdag. Annars blir jag knäpp och typ hyperaktiv.


Höstmyyyyys :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

På tisdag kan vi simma, om du har tid ^.^

2008-10-13 @ 07:15:08
URL: http://randomcurls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0