That's the way I like it.

Idag hade jag två lektioner - engelska och bas. Det gick bra! På tisdag ska jag och Johanna göra muntliga nationella på engelskalektionen. Hoppas att det inte är alltför svårt. Men det ska nog gå bra. Det är ju som indé att stressa upp sig för det i onödan, för det blir nog inga problem tror jag.

Baslektionen gick också bra! Jag spelade bas, Rebecca trummor, Magnus gitarr och Linus kollade på. Vi spelade Tush idag också. Alltså den med ZZtop. Det gick bättre idag än förra gången, för idag hade jag tab så jag visste när jag skulle spela vad. Det är välbehövligt för min del. Jag kommer nog aldrig att kunna bli en bra rockmusiker som spelar utan noter, ackord och tab. Jag är liksom beroende av sånt!

Sedan var jag med på Linus sånglektion och satt och lyssnade. Han var jätteduktig! Gillar hans röst :) När hans lektion var slut gick vi med Johanna till byn. Linus skulle till sportringen och Johanna till fotoaffären. Johanna har anmält mig till Älvsbyns Lucia! Oooooh. Scary! Men grymt kul om jag kommer med, för jag älskar luciatåg och så får man ju sjunga en massa!

Efter middagen ska jag fara till Johanna och dit kommer även Christoffer. Vi ska se på idol! Jag har glömt bort att se de senaste avsnitten. Hmm, undrar varför? (a) Men det ska bli roligt! Och så tror jag att vi kommer att prata en del. Det känns som att vi har mycket att prata om! Det var längesen vi tre umgicks utan att någon annan har varit med. Johanna har varit lite överallt på helgerna, typ luleå, seskarö, osv. Christoffer var i sthlm förra helgen och jag har varit en massa med Linus. Det ska bli kul att träffas nu igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0