Tryin' to find the magic

Det har varit en rätt slapp dag idag! Jag har pluggat lite, städat (eh jag har i alla fall dammsugit och dammtorkat, men det är fortfarande grejer överallt), sjungit, badat i badkaret, osv. Jag har som inte gjort något speciellt. Nu ska jag snart äta middag. Mamma håller på att göra lasange. Det är gott! Sedan har jag dansträning. Jag måste komma på en rörelse som vi ska ha med i våran dans, men jag har ingen aning om vad jag ska ta. Det blir nog något enkelt skulle jag tro! När jag kommer hem tror jag att Linus skulle komma hit :)


Tryin to find the magic,
Tryin to write a classic,
Wastebin full of paper,
clever rhymes- see ya later

These words are my own, from my heart flow,
I love you, i love you, i love you, i love you,
There's no other way to better say
I love you, i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0