Vaka

Det blev ingen uppdatering i bloggen igår eftersom jag inte hade tid att skriva. Vi vakade ju i natt å allt!

Det gick rätt bra igår på skolan. Först hade vi engelska och jag fick ingenting alls gjort på lektionen. Satt bara å pratade typ. Men det var kul iaf. Sedan hade vi hål i ett par timmar innan historian och kulturhistorian så då satt jag med Hanna, Rebecca och Cecilia i biblioteket och försökte få tiden att gå. På kulturhistorian redovisade jag om Platon. Det gick väl halvbra skulle jag tro. Min röst var verkligen inte på topp efter min förkylning, så det kändes som att det jag sa lät ganska otydligt och så. Men jag hoppas att folk hörde jag sa i alla fall.

Efter skolan gick jag och Linus till ÄP där vi mötte Christoffer, Cecilia, Alice, Josefina och Johanna. Vi åt där. Jag åt en kycklingrulle. Det är liksom standard när jag äter där. Efter maten for vi till konsum där det inhandlades godis osv. Sedan hämtade vi Steffe (Cecilias kille) på busstationen och for hem till mig. Alice och Josefina följde inte med eftersom Alice skulle ner till Göteborg och Josefina skulle till EFS.

Jessika och William kom efter ett tag. Vi pratade, spelade Geni, såg på idol, sjöng singstar (jag kunde itne ta några höga toner på grund av förkylning, vilket sög, men singstar är alltid kul ändå), lekte lite osv. Vi spelade även Med Andra Ord. Eftersom vi var åtta stycken hade vi fyra lag. Jag&Linus, Jessika&William, Cissi&Steffe och Johanna&Christoffer. Det gick inte så bra för oss. Vi låg först ett tag, men sen förlorade vi eftersom alla snodde brickor från oss ;O. Men det var kul ändå! Efter det for Jessika och William hem eftersom dom skulle fara till Luleå idag.

Sedan bakade vi chokldbollar och såg på en skräckfilm, The Eye. Den var inte så jätteläskig ändå för jag har sett en film som var nästan exakt likadan. Men jag är alltid rädd när vi ser skräckfilmer. Fast det är förstås lite lättare när man kan ligga i nåns knä för då känner man sig tryggare :)

Efter filmen pratade vi ett tag och så ställde vi lite frågor från Skvaller osv, men alla var rätt trötta så det var väl inte så engagerat, haha. Vi tänkte se på en film men fick inte till någon text, så det blev MTV, ztv och sånt istället. Cissi och Steffe somnade i soffan, jag och Linus somnade i sängen och Johanna och Christoffer såg på tv ett tag innan Johanna for hem och Christoffer också somnade på soffan. Jag tror att klockan var kring fem när alla däckade.

När alla hade farit hem (typ halv tio) satte jag mig framför tv:n men var så trött att jag inte orkade byta kanal så jag såg på nå konstig program innan jag kände att jag blev tvungen att sova och gick till sängen igen. Jg tänkte att jag kunde ju i alla fall vila ett par timmar. Klockan var typ elva-tolv då. Jag vaknade tre. Sedan dess har det inte hänt mycket. Har ätit lunch, sjungit lite (min röst börjar komma tillbaka) och nu ligger jag i badkaret. Grymt härligt!

Bilder kommer senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0